Merveeeymeen suda doğumun çok sağlıklı olduğunu izlemiştim televizyonda.. hatta doğum yapan biriyle o an röportaj yaptılar.. bebek çıktığında hiç ağlamamış bile.. zaten suyun içinden suya çıktığı için daha huzurlu oluyorlarmış kuru ve sesli bir ortama çıkmaktan.. çünkü normalde o ilk doğum anı tramvaymış bebekler için kitapta okumuştum.. bi anda karanlıktan o ameliyathane spotlarının içine çıkıyorlar var tanımadıkları bir sürü surat karşılarında ve sesler.. elden ele.. suda doğum anne içinde daha kolaymış ayrıca.. şansınız varsa tercih edin derim..