Fato089910 aynen bence de gerçekten en kötüsünü düşünüp öyle yazıyorlar. Bak bende sağlıkçıyım bazen bi şey araştırıyorum bildiğim bi şey olsa bile bakayım diyorum ama o kadar saçma sapan şeyler yazıyorlar ki derste öğrendiklerimizle gerçekten alakası olmuyor ya da en kötüsünü düşünüp genelleme yapıp yazıyorlar. Sen içini rahat tut doktorunla sürekli görüş derim..