Bsraefnaa Canım benim 23 Nisan’daki ölü doğumunu yaptıran hoca. Malesef oğlumu 38+4 de ölü doğum yaptım. Çok suratsız, ilgisiz olacakmış,çok havalı gibi duruyor. Ama benimle çok güzel ilgilendi. Daha öncesinde polikliniğine gitmedim. Ama Ben ilgisinden çok memnun kaldım.Bir şans verip değerlendirin. Allah yaşadığımı kimseye yaşatmasın.