Benim bi ara ALT 206 çıkmıştı. Uzman doktorlar sebebini anlayamadı. Sadece o dönem eşim deli gibi taze meyve sıkıp içiriyordu. 😂 İşyeri hekimim meyveden olabileceğini söylemişti. Hem şeker oranı yüksek hem tarım ilaçlarından kaynaklı diye. Meyve suyu içmeyi bıraktım kendi kendine 10 küsürlere düştü. Alakası vardı ya da yoktu bilmiyorum. Aklınızda bulunsun meyve aşırı tüketiyorsanız sebebi olabilir.