U-M_mom bende şeker insülün kaynaklı değil cnm yediklerimden , tip2 yani , ilaçsiz diyetle ilerliyorum , tansiyon. Da daha yeni çıkti , henüz ölçüyorum günde 3 kez , 90/140 üstüne Allah korusun çıkarsa haberim olsun dedi doktorum , tansiyon baş ağrısı yapiyo mu cnm. ?