Elif3419 Anneyim111 özelde yaptırdım ertesi günü hemen çıktı canım çok şükür bir sorun yoktu umarım sende güzel sonuçlar alırsın🌸
Ayseyldz07 Anneyim111 canım hiç korkma devlet hastanesinde yaptırdım 10 günde çıktı zaten bunlar tanı değil tarama testi
ipek-15 Anneyim111 aa ben devlette yapıldığını bilmiyordum o testin. Ama ben yaptırmaya korkuyorum açıkçası ogeçecek bir kaç gün ve sonucuna göre strese gireceğimi düşündüğüm için yaptırmayacağım sanırım
Deletedmom_808 Anneyim111 bende bugün verdim 2 haftaya gel dedi korkma inşallah temiz çıkar ilk gebeliğinmi
Esseraa22 @Anneyim111 inşallah güzel sonuçlar olur ben özelde yaptırdım bir haftada çıktı devlette 3luyu yaptırdım 4 günde çıktı hic stres yapmayın guzel.dusunun herşey güzel ilerlesin inşallah
-Buse-_ Anneyim111 biz fetal dna yaptırdık 12. Haftada biraz maliyetli evet (400 Euro’ya yaptırdık biz) ama %99.9 sonuç veriyor ve cinsiyette belli oluyor imkanınız varsa onu yaptırın ikili tarama da yanılma ihtimali yüksek