Doğum yapmama daha 3 gün vardı sabah kalktık işte eşimle konuşuyorduk keşke şu anda olsa böyle yanımızda olsa ona böyle baksak falan gibisin de neyse eşim işe gitti o dışarı çıktığı zaman ben de bir lavaboya gideyim dedim lavaboya gittim içimde böyle bir şey patladı ses geldi ben su zannettim ama su falan akmıyor sonra doktorumu aradım anlattım doktorum dedi ki hemen gelin hastaneye işte eşimi aradım eşim geldi bebeğin eşyaları falan aldık çünkü doktor dedi hani gelirken bebeğin eşyalarımı da getirin dedi eşyalarını işte bavul falan hepsini hazırlamıştık aldık hastaneye gittik doktor dedi ki suyun patlamış ama içeride toplamış atmamış sonra neyse sancım da yok nst’de de yok ve suni sancı verdiler İlk başlarda her şey güzel gidiyordu ağrı fln yoktu yürüyüş yapıyorduk pilates topuyla spor yapıyordum yani ağrım falan yoktu ilk saatlerde eşim gitti yemek getirdi yemek falan yedim sonra aniden bir sancı girmeye başladı işte gittim nst sancım çıktı sonra suyum akmaya başladı ama bağırıyordum bayağı bağırıyordum ve bağırdığım için bebek yukarı çekmişti kendini işte zemzem suyu işte hurma falan yedim annem destek oluyor abilerim oluyordu ağabeylerim bağırmamamı söylüyorlar eşimi destek oluyor eşimin arkadaşı benim arkadaşım işte her biri bir yandan destek oluyor ben de oradan bağırıyorum acı çekiyorum abim bana diyor bağırma bağırırsan bu olmaz öyle böyle işte gittim odaya odaya baktılar 5 santim açıklık olmustu işte ha bu arada ben ilk hastaneye gittim ve 2 saatimi açıklığım vardı sonra tekrar odaya geldim annemgilin yanına gelmek istedim çünkü ben orada tek korkuyordum annemgilin yanına geldim yine aynı kişiler işte oturup kalkıyorum oturup kalkıyorum o yüzden bir ağrı geldi ve artık ebe gelip beni çağırdı gittim 9 santim açıklığım vardı dedi ben bunu doğurdu gelip seni doğurtacağım artık o kadın doğurduktan sonra ebe geldiğinde beni yanıma işte dedi sancı geldikçe ıkinmaya başla dedi iki ikinmada bebeğim kucağımdaydı o zaman çektiğim bütün acıları unutmuştum böyle sanki her şey durmuştu sadece o varmış gibi öyle huzurlu hissettim ki o zaman kendini işte bebeğim elbiselerimi falan giydirdiler dışarı çıkardılar ben çıktığında beni ilk karşıyan eşimdi ve şu an ellerinizden öper 3 aylık olduk suan yanımda huzurlu bir şekilde yatıyor onun kokusunu içime çekiyorum ve çektiğim o acıya hepsine değdi diyorum işte bu da benim doğum hikaye Allah herkese nasip etsin