Melissayda Günleriniz nasıl geçiyor kızçeler 🌸 33+3 haftalık olduk her şey hazır çok şükür sizlerde durum ne? Ev temizliğine başladık eşimle halıları falan göndereceğim detaylı temizlik yapıyoruz. Sizler Başladınız mı temizliğe?
GirlandBoy_Mom Melissayda 30 uma 3 gün var 🥰halılarımı yıkamaya verdim yazlıkları derdim dip köşe temizliğimi yaptım bebişin kıyafetlerini yıkama ütüleme kaldı 34 . Haftada uçakla yolculuk yapıcam doğumum burda olmıcak o yüzden bavul işleri vs var bakalım hayırlısı olsun inşallah🤲🌸
FtmaGlr Melissayda 36 haftalık olduk ev boyanıyor 2-3 gün sürer bitmesi 🥲 temizlik vs hep kaldı biz hazırız ama bakalım yarın doktor kontrolümüz var doktorumuz tahmini doğum aralığını söylerse ona göre temizlikçi çağırıcam bizim ev dubleks çok büyük zorl gerçi 3+1 olsa bile yapmam zor hemen yoruluyorum 🫠
Lem Melissayda ben 34+3 işlerim annemler yardıma geldi bitirdik gittiler her hafta nst başladık geçen hafta bu hafta heyecanlıyız sezaryan istiyorum bakalım nasip
Burnosunn_annesi Melissayda 29 haftadayım aşkım hiçbir hazırlığım yok önceki kıyafetler ve onları çıkardım bir geçen yıkayacağım bir ütüleyeceğim ama yeni almam gerekiyor bebişe kendime pijama takımı ve bir sürü şey ikincilerde masraf olmaz derler ama yine de oluyor ister istemez evet araba puset vs alınmayacak ama Bir de 2021 22 şu an aynı değil çok daha pahalı şimdi 😬
Melissayda @GirlandBoy_Mom ohh ev mislenmiş kuzum ellerine sağlık. Sen nereye gidiyorsun doğuma kiminle kalacaksın aman bir şey unutma ordan da alınır gerçi ama önemli olanlar illaki vardır hazırla koy kenara 🥰
GirlandBoy_Mom Melissayda kaynanamlara gidiyorum canım Ardahan’a 🤧😅 mama vs ordan alacaklarım var onun dışında herşeyimiz tamam bi yıkayıp ütüleme bide bavul hazırlığım var 🙃
Melissayda @FtmaGlr temizlik yine yapılır yaptırılır canım bebişinkiler hazırsa daha ne evet gerçekten hemen yorulunuyor. Az kalmış size mayıs annesi olursunuz 🧚🏻♀️🌸
dilsinati Lem canım seninle aynıyız bende bugün 34+3 oldum. Son olarak ne zaman kontrole gittin bebek boy kilo kaçtı
Melissayda @Lem hayırlısı olsun canım inşallah. İkinci sezeryanımı olacağım ben günümüz belli değil daha sormak istediğin olursa cevaplarım 🩷
Lem Melissayda ben ilk normal ikinci korkuyorum diye sezeryan istiyorum sezeryan olunca en geç kaçıncı haftada doktor gün veriyor bence zor değil ya
Melissayda @GirlandBoy_Mom ayy aşkım kayniniş bakacak sana inşallahh her şey gönlünce olur bavul işlerini de bitirdin mi gerisi rahat 🥰
GirlandBoy_Mom Melissayda evet canım o bakacak sağolsun çünkü buraya gelse fazla kalamaz ben burda 2 çocukla zor olur bebişin 40 ını çıkarıp gelicem inşallah eşimle ayrı kalıcaz o biraz zoruma gidiyor işte napalım 🤧🤧
Melissayda @Lem 38-39 haftalarda gün veriyorlar canım bebişin durumuna da bağlı kilosu vs . İlk ayağa kalkış zor 1 haftaya toparlanıyorsun tabi ağrısı devam ediyor. Kalkması, oturması, yatması zorluyor sonra bir bakmışsın normale dönmüşsün
Melissayda @GirlandBoy_Mom olsun kuşum sonu yine kavuşmak olsun da siz iyi olup gelin yanına 🥰 hem minikte büyür eve gelince alışmış olursun
GirlandBoy_Mom Melissayda öyle tabi canım çocuklarım ve kendim için neden olmasın orasıda bi ev sonuçta yabancı yok bişey yok işte hamilelik kafasıyla duygusala bağlıyorum hiç evimden eşimden uzak kalmadım ondan belkide bilmiyorum
Melissayda @Burnosunn_annesi ay olmaz mı masraf kuzum kendimize pijaması kıyafetler olsa bile ayı uymuyor ya da eskimiş oluyor mecbur alacaksın bebiklere canları sağolsun alırız sağlıkla gelsinler ben bitirdim o işleri mis gibi oldular pijamalarımı da lcw ve trendyoldan aldım 🧚🏻♀️ ev temizliği sonra rahatım inşallah sende bitirirsin kuşum hemen başla sonra dinlen
Burnosunn_annesi Melissayda bende ilk gebelikte LCW aldım cok rahattı yine ordan alcam kuzum🤗evet bende başlasam gerisi gelecek inşallah canım🥰
Kubolik Bizde 33+3 olduk kardeşim geldi temizliğin çoğu bitti gibi ama hala çantamız hazır değil normal istiyorum ama çokta korkuyorum
Yuuki Melissayda 29 hafta bitecek daha başlamadım yıkama ütüleme olaylarına tam sıcaklara kalmakta istemiyorum ama üşeniyorumda 🥲🥲🥲
Mry2020 Melissayda canım 32+0 bugün çalışabilir raporu aldım 2.kızım olacak inşallah ama kıyafet eksiğimiz çok varmış alışveriş yaptım kendime pentiden bir takım sipariş verdim daha yolda bir de gecelik ve sabahlıklı takım arıyorum bakalım bir de düzenleyiciler alıcam dolap ve çanta için sonra çantamı hazırlarım kıyafetlerin çoğunu yıkadım ütüledim çok şükür