Oykuyucel yani tabi ki doktorunuz daha iyi bilir ancak stresle bağlantılı bir durum olabilir mi çarpıntınız? Ben de çok yaşıyorum panik bozukluğum var, çok kötğ olduğumda yarım dideral içiyorum ya da pasiflora şurup. Haftada 3 kere falan şurubu içiyorum. İçiniz rahat etmezse nefes egzersizi ve çok zorlandıgımızda içersiniz belki :) tabi dediğim gibi doktora danısıp psikolojik olup olmadıgından emin olduktan sonra