Kardln Ben kızımın ismini hirasu olmasını istiyorum ama eşim tutmuş diyor diyor Arin melek olsun bende aslımda benim istediğim olsun bide kızlar şöyle bir şey var benim bu ilk gebeliğim daha cinsiyetini öğrenmeden önce eşimle konuştuk dedik eğer ki kız olursa isiö ben verecem erkek olursada sen ismini sen koy çünkü daha önceden diyordum bir kızım olursa adını hirasu koyacam diye şimdi ise eşim haksızlık yaptı anlaşmayı bozdu kızdır ve benim istediğim isim olmuyor Arin melek olsun ben size soruyorum kızlar sizce hangi isim güzel hirasu mu Arin melek mi yorumlarınızı bekliyorum kızlar hoşçakalın.
Depresif_polyanna Kardln biz de böyle bi anlaşma yaptık bakalim netlessin de😊 eşinin söylediği isim çok güzel bana göre. Ilk okurken dedim heralde çok eski bi isim istedi ama çok modern. Hirasu da güzel ama isimlerdeki su ekini sevmiyorum ben nedense
TugbaO7 Kardln benimki illa annemin adı olacak diyor ya benimde ilk gebeligim badesu koyasim vardı ben biliyorum ne koycami doğsun görürsün diyor ya
Sevdaninmucizesi Depresif_polyanna bende sevmem katılıyorum canım aslında eşinin söylediği isimler kulağa daha hoş geliyor hira herkes koydu artık
cennetylmaz TugbaO7 neymis annesinin adi 9 ay sen tasi herseye onlar krar versin oldu baska cok sinir oluyorum su anne baba isimleri koymalarina
TugbaO7 cennetylmaz Zeynep .aynen öyle ne ilgisi var ne birşeyi gece 11 12gezer daha ortalarda yok sonra gelmiş annemin adı koycam
emine91 Kardln bence kura çekin ikiniz de isimleri yazıp birine çektirin kurayı 😊 benim eşim de ben ne dersem o diyor bende tamam diyorum ısrar edince inada bindiyor zaten akışına bıraktım şuan 😊 hergün farklı isim buluyor 😊
Depresif_polyanna TugbaO7 gene iyiymis daha ne isimler var 😁 anne baba isimleri bana da gereksiz geliyo çok da tartıştık bakalim nasipte ne varsa
Nazolii Kardln biz kadinlara öncelik verilmesi daha uygun olur aslinda ama arin melek de cok hos bir isimmis 😊 ya ikinizinde istedigi isimlerden birini koyun yada yinede alisirsaniz esinizin soyledigi isim daha hos geldi benim kulagima 😊