İlk hamileliğimde gebelik şekerim vardı. Şimdi 2. Hamileliğimdeyim, evde şeker ölçümü yapıyodum ara ara kontrol amaçlı. Diyet yapmadığım halde 2 gündür sabah tokluk şekerim 150-160 arası çıkıyo. Diğer öğünler 110un altında. Bu durum niye olur bilgisi olan var mı şekerim olsa her öğün yüksek çıkması gerekmez mi 🤔🤔