Kahvedelisi Regl 3 gün var 3 gün önce kan verdim sonucum 38,500 çıktı kaç haftalık oluyor değerim iyi mi peki en son adet 10 Nisan
AdaKaranfili Kahvedelisi sonuç çok fazla bence. Normalde böyle çıkmaz diye biliyorum. Daha ileri haftalarda belki. Ama daha var sizin adetinize
edabolukbasi3 Kahvedelisi 4 günden sonra yuvarlanıyor atıyorum 4+4 günlük olunca 1 ay bitmiş 2. aya girmiş oluyoruz