Bas00 hayır canım normal rutin şeyler. Kahvaltıda mutlaka peynir+yumurta eksik etmiyorum.
Onun dışında her gün mutlaka bir tane sade soda ve kefir içiyorum.
Bide vitaminleriö var onları düzenli kullanıyorum. Yani ekstra çok bişey yapmıyorum canım. Mesela oğlum zayıf doğdu ilk gebeliğimde de dikkat etmiştim. Bence bebeğim alma potansiyeline bağlı ne yaparsak yapalım sonuçta kan ile besleniyorlar