mervermzn Merhaba kızlar 2 ay önce bıyık bölgesi ağda sonrası yüzümde kızarıklık oldu pötür pötür bekledim geçmedi doktora gittim ama pötürlüğü gitti kızarıklığı kaldı 🥺 sürekli yüzümde bişeyler çıkıyo bıyık bölgemin yanları kıpkırmızı 🥴 bana verebileceğiniz bir tavsiye var mı kızarıklık için 😣 kendimden soğudum ayna görmek istemiyorum 😢😢
HillKse mervermzn ben kendim evde bıyığa ağda yapıp kızarıklığa sudocrem sürüyorum ertesi güne bi şey kalmıyor 🙋♀️
mervermzn Vazelin , aleo vera , su bazlı yağ , normal nemlendirici krem... bağımlı oldum resmen bunlara girip çıkıp sürüyorum ama yok banamısın demiyo ve geçmiyor 😖
Kamazeynep55 Lierac ürünleri cidden mucize gibi bişi. O markayı kullanabilirsin. Benim karnımda hafif çatlaklar oluşmuştu. Çok üzüldüm ağlamıştım 🙈 Çatlak giderici serumu kullandım bir haftada eser kalmadı. Ben şok.
mervermzn Kamazeynep55 internetten bakmıştım fiyatıok fazla gelmişti ama son çare o olacak heralde yoksa böyle giderse psikolojim bozulacak 🤢 aynaya bakıp ağlıyorum 😣 yüzümde sivilce bile çıkmazdı benim çünkü
Kamazeynep55 mervermzn ben de öyle düşünüp baştan almamıştım nasıl pişman oldum sonra. Kesinlikle değer al.
mervermzn HillKse bende hiç tahriş kızarıklık falan olmazdı ki hayatımda bir kere geldi başıma oda bela oldu resmen gitmiyo 🥺