Seyma14x Doktora gittim şuan 7+5 bana 5 hafta sonra 1 ay 1 hafta sonra gel dedi bana çok uzun süreç geldi sizce normal mi
aylinpalaa Seyma14x normalde gebelik sağlıklıysa ayda bir gidiliyor belli bir haftaya kadar. Benim doktorum 30.haftadan sonra 2 haftada bir çağırmaya başladı ama bu zamana kadar hep ayda bir gittim
SuEr_Tu1512 Seyma14x Bence uzun bir süreç. Ben doktoruma ilk 5+2de gitmiştim. 7de başka bir doktora gitmek zorunda kaldım. Sonra 8de tekrar kendi doktoruma gittim. O zamandan beri 2 haftada bir çağırıyor. Bu sefer ben kendim 3 hafta sonra gitmek istedim randevu o zamanaydı. Ama bence 1 ay fazla bir süre🤷♀️
Eldgrn Seyma14x benim Doktorum da Normalde 5 haftada bir gelmem gerektiğini söylüyordu. Yani aslında normal olan bu Eğer ki bebeği kalp atışını gördüysen endiş etmene gerek yok.
Minnakpopus Seyma14x bir riskiniz kanamanız vs bir durum yoksa zırt pırt gitmeninde bir anlamı yok. Normal olan ayda bir kontroldür.
Ecem_P Kalbi duyup keseyi gördüyseniz normal 12. Haftada ikili test var ona gidersiniz artık bizim de öyle olmuştu
busra05_ Ayda bir kontrol normal canım, herhangi bir risk görmemiştir. İlerki donemde zaten kontrol sıklıgı artıyor. 37. Haftamdayım her hafta kontrolumuz var