Merveue Kızlar 16+4 oldum ve bugün kontrolüm vardı. Doktor kan tahlili falan yapmadı daha önce de 12 haftalıkken gitmiştim o zamanda yapmadı. Bu haftalardan sonra kan tahlili yapılmıyor mu acaba 🤔
Merveue Mavro normalde hep yapıyordu doktorum ama o gidince başka bir doktora geçtim hiç yapmayınca şaşırdım doğrusu
Mavro Sonraki muayennizde rutin kan tahlili isteyin yapmazsa en azından degerlerinizi görürsünüz. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah