14 haftalık hamileyim önlem amaçlı yapılacak serklaj. İlk çocuğumda 20 haftalıkken 4 cm açılmayla yapılmıştı çok şükür bir sorun yaşamadım sonrasında. Şimdi sizlere sorum şu.. eşimle aram kötü refakatçim olacak kimsem yok. Ameliyat sonrası eve geri dönüşümü kendim yapacağım . Taksi veya dolmuşla . Acaba ameliyat sonrası zor oluyor mu. Kısa bir mesafe yürümem gerekecek sorun olur mu ? Servikal uzunluğum çok iyi bu arada kısalma yok yani