Adyaliiiii Kızlar en son adet tarihim 12 Nisan, 1 Mayıs zamanı pil yaptığını düşündüğüm için değerlendirdim sanki yeniden pik yapıyor gibi geldi. Normal mi?
Adyaliiiii yesildeniz_ gebelik varsa her gün test yaptığımda daha koyulaşması olumlu yönde mi olur ? 1 mayıstan sonra her gün yapmaya çalıştım
yesildeniz_ Adyaliiiii evet t çizgisi daha koyu oluyor gebelik olduğunda ama kiminin yumurtlamadan 5-6 gün sonra koyulaşıyor kimünin 10. Günde koyulaşıyor
Adyaliiiii mylittlebaby_ ikinci yumurtlamayı Ilk defa duyuyorum yarın yine bir test daha yaparım bakalım 🙏🏼🙏🏼