Ozge-Duru35 Mervergun banada detaylı ultrasona gittiğimde söylendi aradan 1 ay geçti normal kontrollerde aynıydı şuan 27 haftalik oldum ayın 20 randevum var inşallah yukarıya çıkmıştır hiç kanamam olmadı şükür
Deryakaya1802 Benim de en başından beri aşağıda şimdi doğumum geldi haftaya inşallah, arada bi lekelenmem oldu bi de normal doğum yapmaya engel başka bi sorunla karşılaşmadım şimdi 4 cm falan çıkmış sadece önceden tam kapatmıştı ilk söylendiği zaman
Elmassena Benimde başından beri aşağıdaydı yukarı çıkmadı 34.haftamdayım sezeryan olacağım için kurban bayramından önce doğumum gerçekleşecek lekelenme yaşamadım şimdiye kadar dikkatli oldum tabi ama aktif bir insanım da çok şükür zorlayıcı bir şey olmadı