Kızlar ilk doğum sezeryan ikinciye hamileyim doktor korkmuyosan normal doğum yapabilirsin dedi sezeryan olanlar normal doğumdan korkuyorlarmış öyle söyledi rahim boyu iyi dikiş kalınlığın iyi bu avantajı kullan istersen bir ayın daha var düşün dedi nette de ssvd anne bebek ölümü ile de sonuçlanabilir diyor 4 bucuk yasında bi oğlum var bu riske girmelimiyim bilmiyorum Allah korusun riskleride vae dedi doktor net şekilde ssvd yapanlar yazabilirmi deneyimlerini burda