Senanur07 bende vardı aynı durum çatım çok darmış acil deki doktor sezeryan olman gerek normal olmaz demişti aynı gün çatı muayenesi oldum ve sonrasında sancılarım başladı sabaha normal doğum yaptım açılmam ilk doğuma göre iyi ilerledi hastaneye gittiğimde 3 cm di gece 2 buçukta gittim sabah 7 26 da kızımı kucağıma aldım tek sıkıntı çatım dar olduğundan kızım kanalda fazla bekledi ve bendeki enfeksiyon ona geçmişti 5 gün küvezde kaldı antibiyotik tedavisi gördü