Bahar77777 Kızlar 6 gün önce doğum yaptım dikişlerim çok küçükmüş doktor öyle söyledi 3 dikişin var sadece dedi ben bakmaya cesaret edemedim açıkçası aynayla felan ne durumda bilmiyorum ama otururken aşırı sızlıyor ne zaman iyileşir bu dikişş😣😣😣😣😣
10gamze Bahar77777 toplam dört dikiş varken ben hemencik ayaklandım ilk bebekte ağrı sızı yapmaz canım iltihaplandımı acaba bir kontrol ettir kuru tut
Bahar77777 Birbenbirbebek bakım yapamıyorum çok sızlıyor dokunamıyorum bile silemiyorum asla idrar sonrası taharet musluğu tutup çıkıyorum😣😣😣😣😣
susaMom_ Bahar77777 Canım batikon falan aldın mı doktorun ne önerdi bilmiyorum ama dikişlerim 20. Günde düşmeye başlamıştı ilk zamanlar gerginlik oluyor sızlama oluyor ama temizliğini iyi yapıp kurutman gerekiyor
mervee123_ susaMom_ benim bugün 36 gün oldu hala düşmeyen dikişler var sizde kaç güne kadar düştü acaba
Bahar77777 susaMom_ hayır batikon filan yazmadı hiç sadece antibiyotik verdi bide ağrı kesici yazmıştı o kadar yanıyor şuan ya çok küçük bi dikiş ama çok sızlıyor ve yanıyor gerginlikte var tabi o bölgede bugün biraz daha ağrıyor kaşınıyor bazen asla dokunamıyorum o bölgeye ilaçlarımı içiyorum sadece kurulayamıyorum bile dokununca canımdan can gidiyor
susaMom_ mervee123_ canım benimde tamamen düşmesi 2 ayı buldu benim dönemimde yaz ayıydı sürekli nemli kalıyordu o yüzden daha geç düşmüş olabilir
ArasMom__ Bahar77777 canım uzaktan fön makinanın soğuk ayarı ilere kurulabilirsin illa bişey değdirmen gerekmiyor batikon sürseydin daha iyi olurdu aslına burda duymuştum fıs fıslı bir yere koyup uzaktan püskürtebilirsin istersen öyle yap sonra kurutma ile uzaktan kurut hiç ellememiş olursun. Bende gazlı bezle pansuman yapıp kurutma ile kuruluyorum. Kuru turmaya çalış benim tutmamıştı ikinci kez dikiş atılmıştı. Allah korusun senim başına gelmesin. Son postlarıma bakabilirisn