Mom534545 Eşim 1 haftadr tutturdu Anıl olsun diye ama bana hiç scak gelmiyor sizce fikirlerinize ihtiyacım var
Seymasahin Mom534545 Canım benim eşimin adı Anıl 🤗 ve ben bu ismi cok severim bence düşünme koy derim eşinde istiyorsa yanına sende sevdiğin kısa bi ismi ekleyebilirsin?
Songlkaraduman Mom534545 çok güzel bir isim hatta ben bile ikinci isim olarak kullanabilirim tuğrulhan Anıl 🙏 teşekkürler ❤️💋
Nazolii Mom534545 simdikiler hep ayaz aras bilmem ne koyuyor alışmışız artik anil ismi cok hos bencede 😊
Mom534545 Songlkaraduman 2 ismi ben pek sevmiyorum ya canım bence seninki koyacaksın sadece tugrulhan koy
Songlkaraduman Mom534545 eşim tuğra veya tuğrulhan diyor bende ikinci ismi koymak istiyorum nasipten öteye birşey yok daha var çok isim düşünürüz hep değişiyor
Mervelim Mom534545 bncde çook çok güzel benimde kuzenimin ismi onu çok sevdiğim için bana bu isim hep güzel gelmiştir ☺️ Üstelik banada büyük ismi değilde hep böyle çocuk genç ismi gibi gelmiştir ☺️