Gerçekten artık çok yoruldum doktor bakmaktan araştırmaktan artık doktorlar doğuma gelmemeyi tercih ediyormuş çoğu hastaneden fiyat aldım 50.000’den 130.000 arası değişiyor sezaryen için konuşuyorum normal doğumda 30.000 ile 70.000 arasında değişiyor ama doktorlar doğuma gelmiyormuş o an hangi doktor nöbetçiyse o geliyormuş eğer illa o doktorun gelmesini istiyorsak 15.000 daha veriyormuşuz lütfen doktor önerisi yapabilir misiniz daha uygun fiyatlı klinik de olabilir öncülük yapabilecek birine ihtiyacım var çok karışıyor artık kafam