En doğrusunu Allah bilir ama ben bi kitap okuyorum orda 32. Haftadan itibaren bebeklerin yaşama şansı çok yüksek bi nebze rahatlayabilirsiniz yazıyordu benim bebekte gelişim geriliği var doktorum bile 32ye bi gelelim 1850 olsun kilosu rahatlarız dedi. O yüzden Allahın izniyle kötü düşünmeyin