Mariam1 vala kuzum hormonsuz var bende. Adet gunum uzadi ve cok fazla kanamam geliyor. Ayaga kalkmaya korkuyorum. Simdiki aklim olsa asla taktirmazdim cunku gebelik olusma durumuda oluyormus. Olmasida ayri dert dusuk riski var, spirali alamiyorlarmis vs vs. Sagkli dogum yapanlarda var tabide hepsi bir ihtimal. Deri alti implantin daha cok koruyucu olcugu soyleniyor. Birde boncuklu spiral