Kızlarr beta kac uzerine olmasi gerekiyor hamile denilmesi için
Haticeodabasak55 0.5 üzeri olması lazim
reyhan03K 0.5 değil, 5
5 üzeri olması lazım. İyi haberlerinizi bekliyorum ☺️
bikbikbikaak biliyorum canım normal değer 0.5 5 den üzeri hamilelik demek istedim