Turuncukadin Rusapolat dene canım çok kullanışlı bir şey bence. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi🥰
Rusapolat minikkurabiyelerinannesi ben aksine çok soğukkanlıyım. Ama konu bebek olunca insan aşırı evham yapıyor. Kayıplarımız da olunca işin rengi iyice değişiyor. Bilemedim şimdi ya
minikkurabiyelerinannesi Rusapolat Sopukkanlı yapınız varsa size almanızı öneririm ben kendime asla güvenmedim çünkü yapımı biliyorum 😒😒
Zhdnl tahamommy ben hiç bulamadım kalp atışını ya sadece su sesi falan geldi ona da emin olamadım 24 haftalığım denedim olmadı malesef
EsoMom_ tahamommy üç haftam var o zaman jejsjsjsjs 12. Hafta da zaten muayenem var bakalım beklemedeyiz 😀😀😀
tahamommy Zhdnl ya şaşırdım benim soldan su sesi geliyor ama sağdan hiç bi ses gelmiyor gezdire gezdire buluyorum öyle, bir de doktorunuz ultrasonu nereye koyuyorsa ordan başlayın ben öyle yapmıştım
Zhdnl tahamommy muayeneye gitmeyeli baya oldu da artık bebeğimde yukarı çıktı kılıfla denemiştim bugün bi kılıfsız deneyeyim hatta eşimde ne ses gelecek diye de deneyecektim de akşam uğraşamadım 🤣 baya lıkır lıkır su sesi geliyor
erikarpuz Rusapolat benim de 2 kürtajım var çok tedirgin oluyorum diye 12. haftada aldım o haftadan beri derinden duyuyorum yavaş yavaş netleşmeye başladı 16. haftadayım daha dün akşam dinledik çok güzel bisey ama çok kısa süreli duyuyorum dokununca hemen yer degistiriyor 🥹
erikarpuz Rusapolat kesinlikle öyle 3 haftada bir gidiyorum artık doktora ve bana çok uzun geliyor aile hekimim önermedi ama kafayı yemekten iyidir diye düşünüyorum acura markasını aldım çok memnunum 🥰