21 haftalıkken tetonozun 1. Dozunu olmuştum. 28+6 haftalığım bugün boğmacalı üçlü aşı için gittim onun 24. Hafta yapıldığını ve önceden tetonoz aşısının yapılmamış olması gerekiyor dediler. Tetonoz 2. Doz oldum çıktım. Burda bazı yorumlar kafamı karıştırdı olanlar vardı.