Fatmanur__ Bir saat önce lavaboya gittiğimde gördüm sarı baya jöle kıvamında gibiydi internetten baktığımda görseldekinin aynısıydı kan falan yoktu ama nişan mı sizce
Nefes-2025 Fatmanur__ kaç haftalıksın nışan nasıl bir şey bilmiyorum benim de ilk gebeliğim 39+2 olduk ama hala tık yok ne nışan ne sancı
zeydinannesi_ Doktorunuza yazdınız mı 36 haftayım dediğiniz iki hafta önce bende de geldi ama nişan değil demek 2 hafta geçtiğine göre endişe etmeyin
Fatmanur__ zeydinannesi_ aslında 1-2 hafta öncesinden de gelebiliyormuş yani geldikten ne kadar zaman sonra olacağı belli olmuyor bir de geçen alttan muayene etti doktor bebek gelmeye çalışıyor dedi sancım da çıkmıştı nst de ondan merak ettim
Fatmanur__ Sun23 yazdım ama resim istemedi sancım var biraz dedim oda devam ederse hastaneye git ebeler bi baksın dedi benim de çok fazla sancım olmadığı için gitmedim