Rabis14 bnde polikistik over hastasıyım aynı zamanda da yumurtalıklarım yavaş çalışıyo bekarkende varmş ki adetim hep düzensizdi evleneli 6 yıl oldu 3 kere aşılama oldum tabi bu aşamada rahim filmi çekinirken tüplerimin tıkalı olduğunu öğrendim iki tarafında ameliyat oldum ve açıldı tıkanmadı tekrar çok şükür çünkü tekrar tıkanabilir demişlerdi dedim ya 3 kere aşılama oldum ikincide gebe kaldım ama bebeğin kalp atışlarını duyamadık ve kürtaj oldum 3.üncü kez de aşılama oldum ama tutmadı sonra bıraktım artık tamamen aklımdan bile çıkarmıştım 1 yıl geçmeden normal yolla hamile olduğumu öğrendim şuan 34+5 iz ablası ve daha 23 yaşındaym rabbime şükürler olsn allah isteyen herkese nasip etsin inş.🤲 🤰💙 kimseye aratmasın 🤲