Arkadaşlar merhaba 18.hafta kız bebeğe hamileyim ikinci gebeligim bir tane oglum var oğlumda karnım top gibi ve sertti küçük haftalarda bile şimdi karnım yumuşak ve sanki bebek yok gibi göbegim varmış gibi duruyor😅 seyirme ve pit pıt hissediyorum bi sorun yok ama böyle dokununca yumuşak olması garip geliyor sizinde öyle mi merak ettim🧡