Bebeğimm 2 aylık, gazdan çatlayacaj gibi ağlıyor. Hipp mama kullanıyordum, ama hem kabızlık hem gaz yapıyor. Gazını sürekli cıkarıyorum her beslenme sonrası. Ama yine de bağırsaklarına iniyor demekki. Gaz damlaalrı da fayda etmedi. Lactacol kullanıyorduk. Şimdi mamayı değiştirmeyi düşünüyorum. Sma comfort gaz yapmıyormus sanırım ve bebelac gold, siz ne önerirsiniz