Benim de öyleydi canım göğsünde süt biriktirmemeye dikkat et biriktiyse emzirmeden önce biraz sağ elinle bile olur. Ben genelde bir emzirmede hangisini verdiysem bi sonrakinde diğer göğsü veriyordum. Hep böyle gitmeyecek zamanla göğsün çocuğa göre süt üretmeye başlıyor.