Esilazeynepaslan geçmiş olsun benimde 13 haftalıkken kontrole gittiğimde kalbi durmuştu canım, bana da yatış verip hem ağızdan hemde alttan hap verdiler 6 saat sonra doğum yaptım canım seni bekleyen bu şuanda çok geçmiş olsun rabbim tekrardan nasip etsin inşallah