Merhaba, geçen hafta cuma günü 5 hafta 2 günlükken gittim ve vajinal ultrason ile keseyi gördük bu cuma tekrar çağırdı 6 haftalık olmuş oluyor kalp atışı duyulur mu kesede bebek görünür mü yani bu haftaki kontrolde neyle karşılaşmazsam korkmam gerek?