Merhaba. Transferin 6 cı günündeyim. 3 tane 3 gün embriosu transfer olundu. Pek bir değişiklik hiss etmiyorum. Ara-sıra adet sancıları gibi ağrı, göğüste çok az hasssiyyet oluyor. En çok geceleri kalp çarpıntısı oluyo, ateş basıyo. Sol tarafda kasık ve bacak ağrılarım oluyor. Çok tedirginim acaba tutmadı mı diye. Benim gibi olanlar var mı? Sizce tutmamışmıdır?