gzduysal 2 sefer girdim sorun cıktıgı için hatta ilkinde çok sıkısıktım ama ağlamaktan lavabo galan umrumda değildi inceledi inceledi baktı dönmüyor yarım saat tıvalet ve yemek yememi söyledi o şekilde tekrar girdim sonraki haftada da tok tatlı yiyip idrar kesen boş gel demişti