firdovs Gebelik boyunca egzersiz yürüyüş vs yapmayıp son haftalarda yapmak bence mantıklı değil ben 14.haftadan itibaren başladım 38.haftamdayım anca yeni ağırlaştığımı hissettim o da bebeğin başı kanalda diye baskı yapıyor yoksa gayet iyi hissediyorum kendimi sporun faydası diye düşünüyorum.Bence doktorunuz onay verdikten sonra hemen başlayabilirsiniz