Gzdefirat Kızlar Diyarbakır’da olup memnun kaldığınız hastane doktor isimlerini yazar mısınız kaç tane doktora gittim asla memnun kalmadım
Barlasmomyy Gzdefirat doğuma yakınım halen bulabilmiş değilim Allah yardımcın olsun batıdan geldim diye mi bilmiyorum asla uyumlu bir doktora denk gelemedim ben size kolaylıklar dilerim 😅 üste çıksın diye yazıyorum
glbrn48 Gzdefirat ben Özgür Özkula gidiyorum 10 gün sonra doğuma giricem hatta baştan beri ona gidiyorum çokta memnunum.
Teodorus Neval yaman tavsiyemdir ama fiyatı fazla geliyor ben de arayıştayım sabire hanımı düşünüyorum memorial da
Teodorus esraaaes evet muayene için 3500 doğum için de yanlış hatırlamıyorsam 42 bin civarı söylemişlerdi. İlk doğumumu neval hanım yaptırmıştı sağolsun işinde çok iyi gözü kapalı tavsiye ederim
onemomy glbrn48 bugün biriyle konuştum baya şikayetçiydi. Doğumda baya zorluk çıkmış, sezeryana almışlar kadını tam bir neden söylemeden. Batı hastanesinde doğum yaptırıyo, oranın hizmetinden de hiç memnun kalmamış
glbrn48 onemomy ben süreç olarak çok memnun kaldm çok güleryüzlü naif ve olumsuzlukları bile öyle güzel anlatıyorki kokutmadan güzel bir dille. Doğum olarak birşey diyemem ama bizim sezeryen olacak birlikte öyle planladık hem kendim istedim hemde bebeğimin pozisyonundan dolayı. Evet batı hastanesiyle anlaşmalı çalışıyor doğumu orda yaptırıyor. Daha önce doğum yapan arkadaşımda gayet memnun kalmştı. Sizin anlattığınız durumun aynısını da komşum genesiste pınar hanımda yaşamıştı. Demekki o anki durumla alakalı olabilen birşey