Kubravci Ben başından beri kullanıyorum her ay kontrole gidiyorum. doğurana kadar mu kullanılır bu ilaç sizler de durum Bedir ?
ElmasSs Kubravci Benim hamilelik öncesinde de kullandığım bir ilaç olduğu için ömür boyu kullanıcam çünkü troit bezleri çalışmıyor eğer hamilelikle başladıysan doktorun sana zamanını belirtir ama kendine göre bırakma ilacı düzenlide kontrolünü yaptır
Yalinn8 Kubravci 34/4 um 5.haftadan beri kullaniyorum, zannederim dogumdan sonraki tahlil sonuclarina gore devam eder ya da keserr
Deletedmom667 ElmasSs bende aynı durumdayım. Kubravci kullanmazsan sorun olur muhakkak duzenlı kullan