brcnerdgn evet kan 3 güne filan çıkıyor sonuçları ben 36 haftalıkken kan verdim EKG çekildim son nst denmedi bana kan verdiğim gün nst de istedi 37 haftalıkken gel anesteziyle görüş 13.00 da dedi haftaya gittim anestezi baktı bir kaç soru sordu sigara alkol vs anesteziden çıktım . Sonra doktora indim bana gün verdi en geç pazartesi dedi sabahtan aç gel öğlen yatıralım dedi Şimdi kadın doğum bölümüne git orda dosya hazırlat dedi gittim imzalar atıldı süreç bu şekilde ilerledi