Merhaba güzel anneler, şeker yükleme testi yaptıracağım doktora randevu almadan hastane labaratovarına gidip direkt yaptırabilir miyim? Şöyle ki 9da yaptırmak yerine 7/24 çalışan hastane labaratovarına sabah 7 gibi gidip yaptırsam daha iyi olur diye düşündüm siz neler yaptınız?