oznuraydins Kızlar hala hastanedeyim bekliyorum sabah yapıldı 50 mg sonuç 196 gösteriyor oturdum ağlıyorum üzüntüden
bikbikbikaak Diyetle halledilebilecek bi şeydir inşallah değilse de insülinle de sağlıklı bi gebelik geçirirsiniz üzülüp hiç strese sokmayın kendinizi, o da şekeri çıkarıyor
Melce17 Evet, kendinizi üzmeyin. Diyet ile kontrol altına alınabiliyor. En kötü ihtimalle insülin kullanırsınız. Moralinizi bozmayın streste şekeri yükseltiyor.