Bebekler doğduktan sonra da gelişimeye devam ediyor canım kendini üzme lohusasın. Bizzat benim kalbimdeki üfürüm 14. Yaşımda farkedildi doğduğumdan beri varmış ama bilmiyormuş annemle babam. Doktor üniversitede hoca idi ergenlikte kapanır üstüne durulacak bir şey değil demişti şuan 32 yaşındayım. Doktorun görmesinde tabiki faydaların faydası var ama endişe edip tedirgin olma.