agustosguzeli Hanımlar 27. Haftadayım. Dün geceden beri bebeğimin hareketini hissetmiyorum yaklaşık 10 saat olacak belki. Şuan çalışıyorum kendimde hareket halindeyim. Normalde hissediyordum ama suan hissetmediğim için panik yapmalı mıyım? Korkuyorum
Meltemanneolsun agustosguzeli ben de 27 ye girdim azaldı gibi sanki 2 gündür . Bazen durtuyorum baya bı ondan sonra bı kaç tekme atıyor da onceki gibi değil
byk0606 Bacım günü gününe uymaz. Bazen tüm gün hissetmediğim zamanlar oluyor, aslında hareket ediyor ama sende hareket halinde olduğun için fark etmiyorsundur. Dinlenecek bi vakit bulabilirsen çalıştığın yerde bi 5 dk ayır o sırada karnını okşa tepki verir.