Nesrnn Hayır degıl ebe veya doktor tarafından yapılıyor 2 parmak İle kendını kasmadan sıkmadan birazcık akısına bırakırsan 2-3 saniyelik bırsey canım hıc endıselenme ben İlk 30. Haftada yaptırmıstım
Aylovi Ebe okulu var hastanemizde ondan dersler görüyoruz ve bugünde o konu vardı zorunlu olmadıkça yapılmıyomuş genelde doğuma gittiğinizde çatı muayenesi yapılıyo ona görede yatış veriliyo zaten