[silindi] canım o benim reglmde ilk gün oluyo kanama olmadıgı için hatta karn agrısı da yapıyo 1 veya 2 gün gün sonrasımda kanama acılıyo rahatlıyorum ben sigraya ve betona basmaya baglı vs diye düşünüyorum genelde kanı kescek seyler bunlar ve yakın dönemde agrı kesici alındıysa buda olabilir pedini değiştir sürekli sen yine de bide ılık bi dus al kanaman acılsın derim rahatlarsın hiç degilse tariş olması durumu içinde o benim adetimin son günleri yaz kıs basıma gelir kanama azaldıgı dönemde malesef
Cokk cokk tesekkr ediyorum allah razı olsun inşallah