[silindi] ben yumurtlama takibi vs yapmıyorum. 1gün/1 gün ideal diye düşünüyorum,yumurtlama takibi ayrı bir stres çünkü. Bende de varmış polikistik ama doktor çok küçük olduğunu bunun hiçbir engel teşkil etmediğini söylemişti ama aksine ben hep günü gününe regl olurum,tüylenmem yoktur,kilo alımım yoktur. Anlamadım gitti inanki,20 aydır hiç mi denk gelmez ya valla çok sıkıldım çok bunaldım psikolojim bozuldu,aşırı düşünmekten geçen seneki fotoğraflarıma bakıyorum 1 sene de çöktüm yaşlandım ya