edabolukbasi3 kızlar sevgili anneler bebiş sahibi olmak isteyenler ev araba para ne olursa artık tabiki herşey önce Allahtan ama bugün dileklerinizi dileyip gül ağacının dibine gömmeyi unutmayın gönlünüzden geçen herşey kabul olsun inşallah 🙏🏻
keyfimin-kahyasi-misin edabolukbasi3 Eskiden Ananemlere falan giderdik çocuk combrlekk Topanir oyunlar oynar kısır partisi yapardık eglenirdik şimdi senin postunla gördüm hiddirellez olduğunu 🥲
[silindi] edabolukbasi3 dünden hazırlayıp anneme bıraktım o bahçeye gömecek 😊 Allah hepimizin gönlüne göre versin 🌸🌸
Burnosunn_annesi edabolukbasi3 aaa biz akşam gömerdik ve bırakırdık hiç almazdık şimdi akşam bırakıp sabah almak zor olacak ailemin bahçesinde var orası da yakın değil gündüz olsa yapacaktım🥲🥲
edabolukbasi3 keyfimin-kahyasi-misin banada arkadaşım hatırlattı dileğim yoktu ama dileyim bari bulurum bişey 😄